Brev:
Baby alene hjemme med far i 3 dage
11. april 2009
Alder:
3 mdr.
Baby alene hjemme med far i 3 dage
Hej Helen.
Så har jeg endnu et spørgsmål til dig.
Min mor har spurgt om jeg vil med til London 3 dage her i efteråret og det vil jeg jo rigtig gerne.
Min mand og jeg er helt indforstået og afklaret med at vi ikke vil tage vores søn med på storbyferie og det er bedst det er en af os der er væk, og at han så er hjemme ved en af os.
Det er også sådan at min mand rejser rigtig meget og slet ikke har brug for ferie som jeg måske har.
Min søn vil på det tidspunkt være 9-10 mdr, men mit spørgsmål er om jeg med god samvittighed kan rejse væk en torsdag til søndag?
Vil han vide eller fornemme at jeg mangler/er væk?
Hvordan vil han reagere når jeg kommer hjem igen?
Det skal siges, at når hans far er hjemme er de meget sammen. Det er altid ham der pusler ham om aftenen og giver ham hans godnat flaske og i weekenderne tit giver ham hans mad/flaske så de har et tæt bånd og han er altid glad for at se hans far når han kommer hjem efter et par dages rejsen.
Men nu har jeg det dårligt, fordi det nu er mig der er hans mor og mig han er mest sammen med, om jeg så kan rejse væk i de her 3 hele dage og om han kan undværre mig?
Hilsen
Rikke